sábado, 30 de junio de 2012

2002 - ALEGRIA, ALEGRIA / RIEMU, RIEMU

No editada en disco.

Letra y música: Caetano Veloso
Versión en finlandés: Banda Maria Gasolina


näin käyden vastatuuleen
nessuitta, henkkareitta meen
on kesä aurinkoineen
mä meen
aurinko hajoo rikoksiin
avaruuslaivoihinkin
diakonissoihin suloisiin
mä meen

presidenttien naamiot
rakkauden suuret suutelot
hampaat, sääret, lippujonot
pommi ja brigitte bardot

on aurinko nyt lehden kannessa
täytyn riemusta ja laiskuudesta
väliäkö uutisista
mä meen

valokuvien välistä
silmät täyttyy väristä
rinta rakkauksista
tyhjistä

mä meen
miksi en?
miksi en?

hän tahtoi pian naimisiin
koulusta taas lintsattiin
nessuitta, henkkareitta
mä meen

no mä vaan vedän kokista
hän puhui naimisista
yks biisi mua lohduttaa
mä meen

valokuvien välistä
kirjoitta, kivääreittä
nälättä, kännyköittä
suomen sydämessä

hän ei ees tiedä että aattelin
mä laulaa vielä telkkarissakin
on aurinko niin kaunis

Nessuitta, henkkareitta
tyhjää taskuissani
tahdon seurata
sun rakkauttasi

mä meen
miksi en?

No hay comentarios:

Publicar un comentario