lunes, 28 de mayo de 2012

1975 - DRAMA / DRAMA


1975 – MARIA DEL MAR BONET
[Versión en catalán: Maria del Mar Bonet]
Álbum “Drama”/“Dintre teu”
Ariola S 7” nº 13.460-A. [España]

 

 
1981 – MARIA DEL MAR BONET
[Versión en catalán: Maria del Mar Bonet]
Álbum “Sempre” [Compilación]
BMG-Ariola LP 254308, B-2. [España]


DRAMA
(Caetano Veloso)
Versión en catalán: Maria del Mar Bonet
Dedicada a Maria Bethânia


Menteixo,
però la meva veu no ment,
la meva veu neix
allí on del cos de l'ànima
d'una persona
habita la paraula jo.

Aquesta veu que tot ho canta:
Qui m'estima, qui m'estima?
ADÉU
El meu esguard és teu,
i el gest, en el moment precís
en què jo mato.
Jo sé que visc,
estic sempre contenta o trista
segons les emocions.
DRAMA
I a la fi de cada acte
rento amb un drap de la cuina
les mans brutes de sang
de les cançons.




No hay comentarios:

Publicar un comentario